понеделник, 6 октомври 2008 г.

Лора, през колко легла мина за да стигнеш до тук?

Грозна сцена в ефир едва не провали петъчната рубрика на "Здравей, България". Тогава анонимен зрител успя да разплаче водещата Лора Крумова с арогантния си речник.
"Ти си лигава и не ставаш за нищо. Кой знае през колко маси и легла си минала, за да те направят водеща!", изцепи се зрителят.
Свикналата на какво ли не Лора Крумова този път не успя да запази спокойствие и се разплака. Партньорът й Георги Коритаров пък невъзмутимо си четеше вестник и по никакъв начин не подкрепи колежката си. "От десет години съм в журналистиката, минала съм през всички етапи,'за да стигна дотук. Не съм опаковка, не съм и манекенка, за да ми казват дали съм красива, или не съм", ридаеше в ефир Лора Крумова. Гримът на во-дещага се разтече от съл-зите iff'a в опита си да я успокоят няколко зрители само нагнетиха допълнително обстановката.

Служители от Нова тв признават, че след края на предаването Лора Крумова се затворила задълго в тоалетната, където ридаела неудържимо. Лично шефгката на телевизията Силва-Зурлева дошла в нюзрума, за да успркои партньорката на Коритаров.
Младите водещи от националните телевизии отдавна са трън в очите на зрителите. Те редовно са обвинявани, че спят с началници и рекламни босове, за да се появят на екрана. В телевизионната гилдия са категорични, че точно Лора Крумова е едно от малкото изключения на неписаното правило млади журналистки да преспиват с шефовете си.

Източник: kliuki.net

Няма коментари: