петък, 28 ноември 2008 г.

Ивайла Бакалова: "ВРЕМЕТО Е ВЪПРОС НА ПРИОРИТЕТИ"

Никога не ми се е случвало да съжалявам, че не ми е стигнало времето за нещо отминало - да си казвам „ако имах повече време, щях...". Казвала съм си единстве­но „ако в този случай бях по-голяма, no-зряла, нещата щяха да са по-добре". Когато си по-млад просто не знаещ кое е точното и вярното решение - може би годи­ните си оказват влияние върху всеки човек. Никой не се е родил научен да му се получават нещата. Времето

е нашият натрупан опит. Всеки планира времето си, бъдещето си - аз също. Но животът ми е показал ясно, че като планирам нещо, то много често се обърква или не се случва.

Когато имаш желание, време се намира за всичко - от нас зависи да си разпре­делим правилно нещата, за да успеем. Друг е въпросът какви са ти приоритетите. Когато бързаме и сме припрени, пропускаме дребните неща, които са доста важни.

Аз винаги намирам време за себе си и за важните неща в моя живот - в това отно­шение нямам проблем.

И не е нужно да търсим някакви специални хитринки, за да печелим време - няма такива. По-експедитивен си, по-точен си и всичко ти се получава. Зависи как самият ти си организираш времето.

Като искаш, го организираш. Като нямаш достатъч­но стимул, не го организи­раш и се оправдаваш с това, че то не ти стига.

www.kliuki.net

Няма коментари: