неделя, 29 март 2009 г.

Макриев носи светена вода от Израел за късмет

Нападателят Димитър Макриев си носи в сака шишенце светена вода от Израел, научи НТ. футболистът на Ашдот, който трябва да замести контузения капитан Димитър Бербатов, е много суеверен и спазва различни ритуали преди всеки мач.
"Няма да разкрия какво точно правя. Светената вода ми беше подарена от колегите ми в Ашдот. Те ми пожелаха да съм здрав и да имам много късмет в националния отбор на България", сподели Макриев.
Защитниците Радостин Кишишев, Игор Томашич и Елин Топузаков-Топчо пък решиха да се подстрижат късо за предстоящите решителни мачове с Ейре и Кипър. "Не съм сигурен, че късата прическа ми носи успех на терена, но я предпочитам. Готов съм да лъсна и нула номер, но да бием Ейре в Дъблин", сподели с усмивка Кишишев.

Няма коментари: