сряда, 15 април 2009 г.

Ванко Иванов,местен лидер на ДПС: Политици ми предлагат секс

БОГАТ бизнесмен ми предложи луксозен автомобил, за да си легна с него. Не харесвам мъже и отказах. Неведнъж съм получавал предложения да прекарат една нощ с представител на моя пол", прави сензационни разкрития лидерът на младежкото ДПС в Тетевен Ванко Иванов. Интересът на богати и сладострастни господа към Ванко не е случаен. Освен с политическа кариера, той активно се занимава и с моделство Наскоро младежът, който е българин по произход, спечели конкурс за красота и постоянно се изявява по ревюта. Точно на такива събития богати хомосексуалисти имат навика да оглеждат евентуалните си компаньони. „Метросексуален съм. Това означава, че съм момче, което се поддържа. Но никога не бих спал с мъж. Като модел вече приемам за нормално да ме свалят мъже", споделя Ванко. Той е категоричен, че подобно предложение не говори лошо за него, а за човека, който ги прави. Момчето разкрива, че дори и популярни политици са го офертирали за съвместни сексуални преживявания срещу солидни суми ,Досега да съм си купил няколко апартамента в София. Предложенията са сериозни и затова не се обиждам. Слагат ми висока цена. Но политическата кариера е на първо място за мен ", твърди Иванов. Лидерът е категоричен, че никога не се е възползвал от влиянието си върху мъжете, за да напредне в политиката. Въпреки че е член на ДПС, младежът категорично отказва да спомене имената на влиятелните мъже и политици, които са го канили в постелята си Той е решен да пробие в политиката със знания и умения, а не с красивото си тяло. „Не мога да си позволя никакви крачки встрани, дори с жени. Личният ми живот трябва да е чист, За да се развивам в обществения", категоричен е Ванко. Най-напорист в мераците си към него се оказва популярен собственик на една от най-големите автокъщи в столицата. „Обади ми се по телефона, който е издирил вероятно на някой конкурс. Виждал съм го и знаех кой е, защото не криеше мераците си към мен, но не го познавах лично. Каза ми, че за неангажираща връзка с цел сексуални услуги мога да си избера „Мерцедес" с две врати от неговия салон ", разказва младият политик. Младежкият лидер на ДПС се старае всеки път да отказва предложенията, без да обижда никого. Знае, че в света на политиката и модата трябва да си дипломат, за да успееш. „Казвам им истината. Може да са богати и успели, но не харесвам мъже и затова няма как да откликна на желанията им" - обяснява Иванов. Той разкрива, ч-. конкурсите за красота за мъже се организират и финансират предимно от хомосексуалисти. „Явявам се на конкурса и ми се казва, че ще спечеля, ако се съглася да ме финансира даден господин срещу сексуални услуги. Това се случва с всички модели и много от тях приемат", обяснява Ванко. Младежът не се притеснява да получава хонорари в леглото от жени. „Случи ми се да се събудя и да има пари на леглото. Казах на жената, с която бях прекарал нощта, че ги е изпуснала. Тя отговори, че не са нейни. Бяха двеста лева и дори не помня какво си купих с тях", казва младият лидер от ДПС. Ванко не се изненадва от вниманието на жените към него и е свикнал да го използва. „Красотата ми помага много в набирането на симпатизанти за ДПС - шегува се моделът. От две години Иванов е шеф на младежката организация на ДПС в Тетевен. Занимава се сериозно и с фитнес. Предстои му да се дипломира като юрист. Ванко Иванов е еднакво добър и в разходките по подиума, и в правенето на политика. „Политиката е найголямата ми страст и мечта. Модата е само за развлечение. Но съм щастлив, че и в двете постигам успехи", казва членът на ДПС. За краткото време, откакто е избран да ръководи младежите на ДПС в региона, успява да спечели трима кметове за ДПС. По време на местните избори измисля и ръководи цялата избирателна кампания на партията в региона. За първи път на тези избори ДПС се явява като реална политическа сила в Ловеч и околностите и има хиляди избиратели. Ванко и екипът му от младежи печелят областен управител в Града на люляците и десетки европейски проекти за развитие на инфраструктура в региона. „Направих точния- избор с ДПС. В никоя друга партия нямаше да имам такова развитие за толкова кратко време. С екипа ми работим денонощно За либералната идея, защото сме мотивирани от реалните резултати, които постигаме благодарение на подкрепата на ДПС", обяснява Иванов. Младежът е в политиката от три години. Решава да влезе в обществения живот на страната скоро след като е приет като студент по право в Нов български университет. „Събрах всичките си приятели и постепенно всички младежи от селата в областта повярваха в идеята. Структурата ни вече има над 800 членове. Нищо не обещаваме на нашите избиратели. И точно с това печелим. Не предлагаме лъжи, а след изборите вършим работа Във всички населени места в Ловеч, където има младежка организация, кметовете са от ДПС. Това е наградата за нас", обобщава Ванко. Младият лидер вече е наясно с правилата в голямата политика и има опоненти. Иванов е категоричен, че кметът на Тетевен постоянно спъва работата на младежите на ДПС. Избраният от ГЕРБ градоначалник получил подкрепата на Ванко и екипа му, но после се отметнал. „На изборите подкрепихме него, защото нямахме избор. Той ни обеща много неща, а сега отпусна нула бюджет За селата, в които имаме организации. Това са най-големите населени места с най-много млади хора. Но няма да получат нищо и така нашата работа е спряна. Кметовете на ДПС няма как да свършат нещо полезно за гражданите, без да им се отпускат пари", разказва Иванов. „Важното е си достоен За пример. Тогава приятелите и съгражданите ти вярват и съответно вярват и на твоята партия. ДПС вече има хиляди изби- ратели в региона, защото младежите са много активни и убедителни. Техните семейства и роднини също вече са от ДПС и така разширяваме структурата", обяснява младият политик. Ванко Иванов е доволен, че има възможност да се занимава и с модата, която е негово хоби. Той има много притеснения, преди да се яви на конкурса „Менхънт", защото не иска да провали политическата си кариера. Затова иска разрешение от централата на младежкото ДПС. „Получих пълна подкрепа. Много се зарадваха, че се занимавам с това, Защото така имам възможност като популярно лице да убедя повече хора в либералната идея. Дори качиха новината за приза ми от. конкурса на сайта на организацията. Това ме прави горд и дава стимул и на хората от екипа пи да се стараят и да работят за ДПС", казва Ванко.
***
Кариера вместо бебе
„На 18 години трябваше да избирам между кариерата и семейството. Бях на път да стана баща и се радвам, че взех правилното решение", споделя Ванко. Първата жена в живота си среща на 15. Двамата са много различни и момичето често ревнува приятеля си. Ванко мечтае за право и кариера в София, а тя е с основно образование и иска да има семейство. Когато Ванко е приет да учи право в София, научава, че приятелката му е бременна. Момичето дълго крие състоянието си, защото иска да се ожени за него. Бъдещият политик разбира за бременността на приятелката си, когато тя е в петия месец. Той е категоричен, че не иска семейство и дори да се оженят, няма да са щастливи. „Бях честен с нея. Имаше вариант да вдигнем сватба, но аз нямаше да се откажа от образованието си и щях да замина за София въпреки детето", казва Ванко. Приятелката му спестила притесненията и при поредното му завръщане от София научил, че е направила аборт. „Не се чувствам зле, защото връзката ни нямаше бъдеще. Скоро след това тя си хвана друг и вече има дете. Тя получи каквото искаше, аз също и вече развивам политическата си кариера", убеден е младият политик.

www.razkritia.com

Няма коментари: