неделя, 10 май 2009 г.

НАПАДАТЕЛИТЕ НА ЗЛАТАРИТЕ ГРАБИЛИ ПИЯНИ

Нападателите на златарското ателие В Пловдив миналата седмица Тодор Желязков и Кристиян Веласко са били пияни по Време на грабежа, стана ясно при гледането на мерките на бандюгите. Наркоманът и иберийският каубой бяха оставени В ареста. Те са направили пълни самопризнания и дебело подчертаха пред съда, че съжаляват. "Трябваха ми пари. Нар-козависим съм", каза съденият през 2007-а за притежание на дрога Тодор Желязков. Партньорът му в опита за грабеж Веласко пък призна, че е дошъл В България с цел брак. Щял да се жени за сестрата на Желязков, но сега го заплашват 20 години затвор. "Дойдох и да работя, но останах без пари. Последният ми работодател не ми изплати заплатата. Никога през живота си не съм имал такива прояви", каза Веласко.
Тодор имаше пресни рани по главата от схватката с храбрите златари Димитър и Веселин Недеви. Оказа се, че свидетелите на екшъна са били десетки, но само пет човека са се съгласили да разпознаят гангстерите.
Пред съдебната палата Желязков се нахъса срещу операторите, които снимаха физиономията му. "Ей, я да я махаш тая камера", гледаше лошо наркоманът. Той е познат на полицията от доста време. Наркозависим е от години. Заради дрогата дори не е успял да завърши средното си образование. В съда, за да види с белезници най-близките си хора, дойде сестрата на Тодор. Тя се разплака, като чу, че кандидат-съпругът ѝ и брат ѝ остават в ареста и ги застрашава тежка присъда. Тя върза езика си пред медиите и дори не каза името си. Тодор и Кристиян се запознали в наркокомуна в Испания, където се опитвали да се откажат от дрогата.

Няма коментари: