четвъртък, 11 юни 2009 г.

Обявиха за гей и най-сексапилния мъж на планетата

Пет години поред - от 2000 до 2004-та, Джакман попада в списъка на списание “Реорlе” за 50-те най-красиви хора в света. А когато миналата година го обявиха за най-сексапилния мъж на планетата, същото списание писа: "Той е тройна наслада - звезда, която може да пее, да танцува, да върти оръжие." Изстрелването във висините на холивудския Олимп естествено отправи към него доста завистливи погледи и одумки. Напоследък дори го обявиха за гей - за илюстрация на сексуалната му ориентация таблоидите използваха снимка на Джакман, който се разхожда на Червения площад в Москва с мъж... Актьорът Хю Джак беше удостоен с честта да остави отпечатъци от ръцете и краката си на знаменитата Алея на славата в Холивуд. На тържествената церемония по този повод актьорът призна, че Алеята на славата е първата забележителност, която посетил, когато за пръв път пристигнал в Лос Анджелис преди 12 години. "Това е много вълнуващ момент за всеки актьор. Погледнете имената под краката си: Кари Грант, Клинт Истууд, Ал Пачино, Стийв Маккуин, Джон Уейн..."
На 1 май т.г. беше световната премиера на четвъртата част от поредицата "Х-Мен", в която Джакман играе главната роля и която го направи световноизвестен. "Винаги съм се впечатлявал от идеята за съдбата, от онова, към което вървим, от причините, поради които правим даден избор. Никога не съм си поставял цели, а американската култура е основана върху целите и начините те да бъдат постигнати. Според мен целите единствено ограничават. Аз вярвам в случайността. Станах актьор случайно."

Няма коментари: