неделя, 7 юни 2009 г.

Гергана ДИМОВА, певица: ОТ ПСЕВДОНИМ НЯМАМ НУЖДА

Признавам, обмисляла съм дали да не избера псевдоним, както направиха много колежки в началото на кариерата си, но се отказах поне по две причини: първо, защото много харесвам как звучи името ми, второ, защото не съм открила никое друго, което така да ми приляга - и на визията, и на характера ми. Винаги съм се възприемала като много борбена натура и съм убедена, че това е качество, което по някакъв начин дължа на светеца, чието име нося.
Всъщност, кръстена съм на моя дядо Гочо, но родителите ми са ме записали Гергана и съм им благодарна за това. Имало е ситуации в живота ми, когато съм се усещала закриляна и направлявана от някаква висша сила и аз я свързвам именно със свети Георги Победоносец Случвало се е да нямам решение или да не виждам изход, когато внезапно се е случвал някакъв благоприятен обрат и нещата са поемали друг ход. Пожелавам си някой ден да подготвя песен, която да е специално посветена на този празник и на емоцията, която ме свързва с него.

Няма коментари: