петък, 3 април 2009 г.

Устата става рекламно лице

Българската модна къща "Агресия" избра нестандартен начин за представянето на част от новата си колекция пролет-лято 2009. Вместо с обичайното дефиле, тя ще лансира моделите си благодарение на един свой именит клиент - рапърът Устата.
Преди няколко дни той влезе в къщата на "ВИП Брадър 3" с няколко ръчно изработени тоалета на прочутата марка. Както обикновено, певецът залага на любимия си бял цвят и на раздвижените младежки кройки. Предпочита безхастарните сака, тесните панталони с ръб и предложенията, обогатени с лъскави нишки ламе. Много харесва модел, чийто плат съдържа 20% метал. Благодарение на твърдите нишки костюмът стои леко намачкан. Надява се, че в риалити шоуто ще може да блесне както с поведението си, така и с изтънчената си визия.

Няма коментари: